Instagram tartalom orvosoknak: fontos az online hírnév?
A válasz: nagyon fontos! Lehet, hogy azon töprengsz, hol kezdd az egész Instagram profilodat. De ennek nem kell találgatásnak lennie. Már vannak népszerű tartalmak, amelyeket alkalmazhatsz te is a praxisodnak az Instagramon. Nézzük meg, hogyan használhatsz néhány népszerű trendet egészségügyi szervezeted, magánpraxisod, márkád ismertségének és a betegek számának növelésére.
INSTRAGRAM TIPP ORVOSOKNAK: KÉRDEZZ-FELELEK
A kérdezz-felelek „játékok” kifejezetten népszerűek az Instagramon, mert a Történet eszköz olyan egyszerűvé teszi őket. A betegek már az interneten keresik a választ egészségügyi problémáikra. A fiatalabb generációk pedig szívesebben beszélnek egészségügyi szakemberekkel a közösségi médiában.
A fogyasztók több mint 40%-ka állítja, hogy a közösségi médiában talált információk befolyásolják az egészségükkel való bánásmódot. Tehát ha az orvosok hiteles információkat szolgáltatnak az Instagramon, a fogyasztók nagyobb valószínűséggel jobban vigyáznak az egészségükre.
INSTRAGRAM TIPP ORVOSOKNAK: ELŐTTE ÉS UTÁNA KÉPEK
Az emberek szeretnek látni előtte-utána képeket. Az egészségügyi ellátás drága, ezért az emberek a kezelés előtt tudni akarják, hogy minőségi ellátásban részesülnek-e. Az "előtte-utána" vizuális módja annak, hogy a fogyasztók megtudják, hogy mire számíthatnak.
Egyes orvosoknak ez a tipp nyilván jobban illik a praxisához, mint másoknak:
- Fizikoterapeuta
- Plasztikai sebész
- Bőrgyógyász
- Fogorvos, dentálhigénikus
Az egyik legfontosabb dolog, amit ehhez szem előtt kell tartani, az, hogy be kell szerezni a páciens beleegyezését, mielőtt bármilyen egészségügyi képet közzéteszünk róla. Az utolsó dolog, amire szükséged van, az egy közösségi média bejegyzésből származó HIPAA megsértése miatti per. Mindig szerezd be a szükséges hozzájárulást, mielőtt bármit megosztanál a páciens egészségével kapcsolatban.
INSTRAGRAM TIPP ORVOSOKNAK: SIKERTÖRTÉNETEK ÉS BESZÁMOLÓK
Az Instagram Stories és az IGTV segítségével egyszerű a betegek beszámolóinak megjelenítése. Az orvos elősegítheti az élő beszélgetést, vagy készíthet egy előzetes felvételt arról, hogy a páciens beszél az élményről. Ez lehet olyan egyszerű is, mint egy videó vagy kép a haladásról.
Azok, akik egy egészségügyi praxisod Instagram-oldalára érkeznek, szeretnének tudni mások tapasztalatairól, mielőtt a szolgáltatás igénybevétele mellett döntenek. Ismét győződj meg arról, hogy megkaptad a páciens beleegyezését, mielőtt közzéteszed a róla készült felvételeket.
Összefoglalás: orvosi praxisod Instagram jelenléte elkerülhetetlen
A közösségi médiát általában elsősorban a fiatalabb generációk használják, akik hajlamosak elkerülni az orvossal való személyes konzultációt. Ez azt jelenti, hogy az egészségügyi szakemberek ezen a közösségi média platformon keresztül érhetik el ezt a közönséget.
Ha népszerű tartalmakat alkalmazol akkor fokozhatod az elköteleződést. A felhasználók még akkor is megtalálhatják a rájuk vonatkozó tartalmat, ha nem keresnek rád kifejezetten. Ez segít nekik hiteles és értékes információkhoz jutni, amelyeket alkalmazni tudnak saját életükben, miközben növelik a praxisod Instagram oldalának a látogatottságát.