Növeld a Google keresési rangsorodat
A fogorvosi rendelő digitális marketingstratégiájának a keresőoptimalizálást (SEO) kell előnyben részesítenie – mondja Máté Balázs online marketing tanácsadó.
Amikor a környékbeli családok fogorvost keresnek a Google-on, a te webhelyed közelebb kerül így a legjobb eredményekhez. A digitális marketing használatával weboldaladat konkrét kulcsszavakra optimalizálhatod, például „budapesti gyermekfogorvos” vagy „Budapest szájsebész”.
A márka felismerésének és tekintélyének javítása
Online marketingstratégiádnak minden eleme növelheti a márka ismertségét és tekintélyét. Azok a vállalkozások, amelyek nem rendelkeznek jól megtervezett webhelyekkel és nem rendelkeznek erős digitális jelenléttel, kevésbé tűnnek tekintélyesnek, ennek eredményeként ezek a vállalkozások kevesebb ügyfelet kapnak.
Növeld az általános online láthatóságot
Ha fogorvosi rendelődben digitális marketinget használsz, az online és a helyi piacon egyaránt növelheted láthatóságodat. Online jelenlét nélkül kevesebben fognak tudni rólad, de mivel nagyon sokan használják az internetet, fontos, hogy megtaláljuk az utat a digitális térbe.
Forgalom és leadek generálása
A digitális marketing lényege, hogy forgalmat generáljon weboldaladra, és ezt a forgalmat leadekké alakítsa. Bár időbe telhet, mire kihasználd az online jelenlét előnyeit, de meg van az oka annak, hogy oly sok vállalkozás áldoz időt és energiát digitális marketingstratégiájára, hiszen, ha a digitális marketing értelmetlen lenne, senki sem csinálná.
Az organikus forgalom előnyösebb lehet, mint a fizetett forgalom
Bár összpontosíthatsz a fizetett hirdetésekre, például óriásplakátokra vagy nyomtatott hirdetésekre, a digitális kampányokból származó organikus forgalom előnyösebb lehet. Az organikus marketing taktikák révén a potenciális ügyfelek nagyobb valószínűséggel érzik úgy, hogy önszántukból találtak rád. Ennek eredményeként nagyobb valószínűséggel vásárolják meg a szolgáltatásaidat is.